Top

Betalen & Verzenden

Bestellen

Je kan een bestelling plaatsen via de knop 'bestel' of 'in winkelwagen plaatsen' bij de te bestellen producten. Om de inhoud van je winkelwagen te bekijken klik je rechtsboven op het winkelwagentje icoon.

Betalen

  • iDeal
    Met iDeal kun je binnen de vertrouwde betaalomgeving van je eigen bank betalen. Ben je klant bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kun je je bestelling veilig en gemakkelijk betalen met iDeal. 

  • Paypal 
    Met PayPal betaal je je aankopen eenvoudig vanaf je eigen PayPal-rekening of met je creditcard. De kosten voor het gebruik van PayPal bedragen 4,5% van het orderbedrag.

  • Overboeken
    Kies je voor overboeking, dan maak je het bedrag van de order zelf over op rekening nummer: IBAN: NL36RABO0141485256 | BIC: RABONL2U  t.n.v. Kekootje en altijd onder vermelding van je ordernummer.

  • Bankcontant / Mister cash
    Vanuit  België kun je binnen de vertrouwde betaalomgeving van je eigen bank betalen. Ben je klant van Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank, VDK Spaarbank of Record Bank, dan kun je online betalen met Bankcontant / Mistercash.

Verzenden

 GRATIS VERZENDING vanaf € 50,00 binnen Nederland.

Alle brievenbus en pakketpost bestellingen worden verzonden via Post.nl.  Brievenbuspost is vanaf € 1,95 binnen Nederland en vanaf € 3,95 naar België

Pakketpost €5,50 binnen Nederland en € 9,25 naar België
(Gratis verzending naar België vanaf € 75,00) 

Tijdens het bestelproces zal het systeem automatisch het verzendtarief voor je berekenen. We verzenden jouw bestelling met Post.nl en alleen met pakketpost en brievenbuspakket is het mogelijk jouw bestelling te volgen (track & trace).

Levertijd

Bij de meeste producten staat dat er een levertijd van 1-2 werkdagen is. Wij streven ernaar om de bestelde producten na ontvangst van betaling, dezelfde of de volgende dag op de post te doen zodat je het binnen 1 a 2 werkdagen in huis hebt. Je ontvangt een verzendbevestiging zodra de bestelling is verzonden.

Afhalen

Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen. Kies tijdens het bestelproces (stap 3) bij 'Extra verzend opties’ voor 'afhalen’. Via email maken we dan een afspraak. De bestelling dient wel tijdens het bestelproces betaald te worden.

Het adres om je bestelling af te halen is:

Kekootje

Gedempte Poortezijlen 11

8601 BW Sneek


Klachten / Ruilen / Retouren

Mocht je na ontvangst van je bestelling een klacht hebben of het product toch graag willen ruilen / retourneren? Geen probleem! Stuur wel eerst een mailtje naar info@kekootje.nl met je verzoek. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

 Of maak gebruik van ons herroepingsformulier